2011-04-13 ? 20:15:32

-

Va händer? Själv sitter jag hemma, gick bra hos tandläkaren. Dom fixa med tandställningen och så, länktar tills jag slipper den då kommer jag ha skit snygga tänder!!!

Nu ska jag chilla och smsa med baby! Och rota fram nå gott i köket även fast ja fick en mjukglass efter tandläkaren :$

Btw, visste ni att jag inte ätit godis eller chips på 9 veckor och tre dagar, trodde aldrig att jag skulle klara det, 12 juni får jag börja käka igen. Kan föreställa att jag laddat upp med både choklad chips och massa annat till den dagen!


random bild från idag

Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-14 @ 14:43:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: