2011-04-21 ? 23:19:16

grym kväll

Hade lätt veckans hitills bästa dag idag!
Börja med pizza där killarna som jobba bjöd oss på pizza sallad och pepsi för vi var så stressad, satt ute och käka. Nice!

Sen stressa vi till bussen till Viktor där vi hoppa studsmatta, chilla, låg inne och snacka. Jag hann till och med bråka både med Viktor och Felix!? Hann med mycket, hade dock trevligt trots bråken. ;) 

Sen när vi hoppa av bussen mötte vi upp en awesome kille Matzie http://matzie.blogg.se/.
Han och hans kompis, som var rätt borta? Kom fram till oss och drog ett random skämt - hur mycket väger en isbjörn? Tillräckligt mycket för att bryta isen!
Jag och Matzie klickade ju absolut direkt, råkade snacka med dom aldeles för länge...
Han är verkligen världens underbaraste kille! (förutom Felix..) Så kolla hans blogg, med superroliga videoinlägg.
Sen vare puss kram och adjö, bokstavligen! Haha, bra knasiga vi..

Bildbomb från kvällen:


snygging käkar pizza!


Felix&Viktor.


Madde&Jag..


Felix&jag!


Jag&Felix.


Hehe..


love..


Jag & Matzie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: