2011-04-21 ? 06:58:04

loov!

Tråkigt att jag börjar om en timme och har vart klar 20 minuter!
Förstår inte hur jag hunnit? Gick upp halv sex och duschade och fixa!? Jaja, nice att man hinner chilla lite ju ;)

Sista dagen nu då sen är det LOOOOV!
Ska repa med bandet ikväll, nice. Fan va grym jag ska va ikväll!
Jaja, hare gött tills vi hörs igen sötnosar, ska försöka bli bättre på att blogga, inte uppdatera. Men jag menar mina inlägg ser så trashiga ut... Fuck, aja kirrar det sen!




Kör på bara mascara och fondation, nice.
Dissar mitt sugmärke, men så är det att ha en elak pojkvän som gör sugmärken i pannan och grejar, ni ska se mig osminkad, ser ut som jag har fetaste ärret i pannan men egentligen är det ett sugmärke!
Haha, men man får väl stå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: