2011-04-14 ? 18:37:35

sooooommar!

Gud vad jag älskar vädret!
Idag hade vi till&med musik ute i skolan, super mysigt! Har vart ute och gått två raster med Madde också, planerat sommarn som snart är här.
Felix tycker dock det är vinter än, när vi gick till bussen här om dagen kom jag äverlycklig och krama honom och sa som en liten unge på julafton: det är snart sommar!
Och glädjedödare som han är svarar han: Ida.. det är inte ens vår.

Men se på fan att nu är det verkligen vår!

Promenerade hem efter bandet, tänkte vänta en timme på bussen. Tur jag inte gjorde det!
Nu ska jag strax käka, sen blir det en springtur med Madde. Fast hon kunna inte springa tror jag? Jaja, jag springer dit iallfall.

Satan vad långt inlägg? Passar på att svsluta med en random bild på en brud i myskläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: