2011-08-05 ? 18:22:41

2009 - 2011

sitter och kollar igenom min gammel gammla blogg. lite tårar måste jag ändå fälla!
iallfall så hitta jag ''årets lista'' detta var 2009:

årets bästa: - en del
årets värsta: - magen& at med pappa
årets händelse: - många
årets resa: - ingen ,typ åland 

årets dag:
- nån med madde , helt klart
årets present: - pengar
årets tårar: - pappa
årets person: - madde
årets låt: - många ,
årets film: - haha den här äckiga med tanya och fanny
årets bok: -ingen ;p
årets lögn: -
årets minneslucka: - haha , de va väl nån dag i somras 
årets natt: - utenatt med madde
årets ord: - dom flesta
årets pinsamaste :-  haha
årets mysigaste: - elias
årets månad: - sommar månader
årets gräl: - pappa
årets sommarminne: - åååh, så mycket med madde
årets vinterminne: - hmm,
läskigaste:  -  han som hade pistol och smög efter mej och madde , och åkte hem till fanny när vi låg i hennes buskar...
årets nya person du kommit närmast: - elias

och nu kör vi en med 2011 - hitills

årets bästa: - min familj, madde och min pojkvän
årets värsta: - att relationen med pappa är som den är, men det blir bättre.
årets händelse: - mora, helt klart!
årets resa: - inte vart på någon resa. men åland mayB?
årets dag:
- nån med madde , helt klart
årets present: - mina hellokitty tatueringar jag fick av madde när hon kom hem från göteborg
årets tårar: - när jag och madde satt och prata om vad som skulle hända om en av oss dog :(
årets person: madde och alexander!
årets låt: - ingen
årets film: - rio!
årets bok: -inte läst någon bok tror jag
årets lögn: - haha vet inte
årets minneslucka: - dont knoow
årets natt: - alla nätter med madde
årets ord: - ja lovere
årets pinsamaste :-  saker i mora.. hehe
årets mysigaste: - alexander
årets månad: - juli agusti
årets gräl: - ingen aning
årets sommarminne: - mora, bus med madde och alex. osånt
årets vinterminne: - har det vart vinter iår?
läskigaste:  -  no idea
årets nya person du kommit närmast: - alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: