2011-07-01 ? 18:53:08

barnavdelningen

Idag åkte jag hem till Madde efter skolan och väckte henne sen hem och fixade mig och käka, sen åter till Madde igen. Vi drog ner till stan och kolla efter shorts, men allt är så himmla fult eller stort så sluta med att jag köpte ett par fula från barnavdelningen, shiit ofta jag köper från barnavdelningen tönt eller bara smal, vad tror ni ? ;)

Iallfall sen skulle Madde hem så mötte jag upp Alex, vi gjorde mest ingenting, men nu ska jag ut och vara med honom och Madde! puss


mina fula shorts...
 

Kommentarer
Emma H,

Så ful är de ju inte, har själv sådana shorts :)

Även om jag nu föredrar de med hög midja ^^

2011-07-01 @ 18:59:59
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: