2011-07-02 ? 00:20:08

trevlig kväll!

Hemma från en riktigt trevlig kväll, visserligen har jag varit hemma ett lite tag men ja.
Cyklade in mot stan stan och mötte Alex, vi gick till en tunnel vid något vatten där Philip och Adam väntade på oss. Var på riktigt dåligt humör efter att ha bråkat med en vän så var rätt nere.

Men med mina pojkar kan man inte sura inte! Vi bestämde oss för att vi skulle vara jätte glad och hitta på nå kul bus, hittade lite jordgubbar och massa annat kul. Hade lite vattenkrig och allmänt kul, älskar att umgås med killar. Efter några timmar kom Madde, vi busade runt & hamnade en sväng på donken och hitta en kundvagn. Men mer än så får ni inte veta! Nu ska jag smsa med finaste tills jag somnar...!


min, helt klart!


Philip, världens goaste pojk

Kommentarer
felicia

hej ursäkta att jag stör.

men det skulle varit

jävligt snällt om du kunde

svara på dagens fråga på min blogg:)



kraam :) <3

2011-07-02 @ 14:28:40
URL: http://ffeliciasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: