2011-07-27 ? 23:02:23

underbar dag

Tänkte blogga tidigare idag. men hann man det eller? nej..
jaja åkte iallfall iväg med madde till gävle, första affären hitta jag nya jeans, andra en tröja. kändes riktigt som min tur dag!
sen kom alex, vi köpte vattenpistoler. hehe idioter. & i kön på donken står jag och snackar om hur jag tyckte en gammal tants tuttar va as snygga, så står det en tjej..(om man nu kan kalla en mamma som är 40+ för tjej?) anyway, hon står och skrattar som bara den, men det är bara sån jag är! haha.
fick även nummer till coolboy96gavle som han heter på min mobil, dock var han säkert över 50. och tåget blev ett riktigt äventyr, jag och madde tog en runda och hitta en kille som vi satte oss och kolla harry potter med, med påsar på huvudet. fadde hette han, haha så sköön!

men kanske bäst att sova nu..? nio ska jag iväg och väcka några brudar som tältar. haha!




ååååh, hittar inte laddaren jag fick till mobilen av alex så kan inte lägga in nå bilder, får paniiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: