2011-06-20 ? 01:23:35

Håll i mig och släpp aldrig taget!


Jag tror starkt på att det är meningen att vi ska ha en sån stark vänskap som vi har, att det är meningen att det ska vara vi! Och aldrig nånsin kommer någon kunna ändra på det, för du och jag till graven är det ända. 

Visst, folk växer ifrån varandra, tröttnar på varandra eller bara glider isär.. Medans vi håller ihop, och för varje dag som går märker jag hur våran vänskap bara bli starkare! Och att jag behöver dig vid min sida för att fortsätta.. Och att släppa dig, vore det omöjliga..då du är den ända, som förstår mig till hundra, den som alltid ställer upp när ingen annan finns där, och när Du, På en gång ser om något är fel. 

Det är helt sick, att trots alla bråk, och all skit vi gått igenom så håller vi ihop. Until the end. Jag behöver inte ens säga det, för du vet det redan..du är mitt allt, min bästavän. Finaste du. Jag älskar dig!



/Madeleine Eva Karin Bergman Persson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: