2011-06-23 ? 13:21:00

svar!


1 nej.
2 nej
3. 15 november
4. äckligt några!
5. folk på stan, bloggar, tidningar allt!
6. ryan sheckler och megan fox.





slutade? har aldrig ens börjat.


föddes så! en snygg mamma pluss en snygg pappa blir en snygg mamma, logiskt inte sant? ;)



1. har inga mål och sånt just nu.. :)
2. sarah tjulander och maddes.


madeys.blogg.se!


känner na inte, men typ söt tjej!


gör dä ja!


1&2. vi började bårka så blev det som vi blev, saknar den bruden men aa thats life!
3. nackdel är att jag kan vara ganska blyg när jag är med brudar, men inte när jag är med killar, trivs bättre med dom. fördelar är att jag alltid kan vara mig själv och så.
4. vet inte? håller inte så mycket koll på dem!
5 vågbrooo!
6. han var otrogen, omg villken bitch! elak jag är som skriver det. men dont care about him, faktiskt!
7. gissa !


josse!


fatta inte frågan, skriv en bättre förklarning så tar vi det i ett annat inlägg!


alla är unika, det vet vi redan. men vad är unikt med just dig? försök kom på det, sätt upp lappar på spegeln med komplimanger till du själv typ '' fan vad snygg du är''. jag suger på sånt här, men jag menar. varför ska jag sitta och tänka för mig själv : fan va feta lår jag har? men så gör något åt det då och sitt inte och gnäll, tänk istället omg mina händer är så snygga, eller mina ögon är underbara! liksom man är inte perfekt, man får vara nöjd med det man har. du är vacker som du är!

Kommentarer
SookiNooki

Hejhej! vilken fin blogg vi klickat in på. Hoppas du kan checka in våran. Ha en bra dag o kram från två glada tjejer! :'D

2011-06-23 @ 13:52:54
URL: http://sookinooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: