2011-03-18 ? 22:59:34

@ home

Nu är jag hemma, först gick vi till Viktor och la oss som vanligt i hans underbara säng och snacka. Nice, go pojk det där! Sen gick vi till UG och mötte upp en hel drös av pojkar, stog och dryga oss. Sen var det nå disco på UG, men vi orkade inte betala för en timme typ. Så vi va ute och drygade oss, hade snöbollskrig och så. Sen fick  vi gå in gratis och satt med Felix och dryga mig asmycket! Hade världs kul idag som vanligt med mina grabs + Madde.

Sen hitta jag min luvs kärlek, Magnus Karlsson, han gjorde en ballong figur till mig (som jag dock råka smälla på bussen hem) Nu måste jag och Madde diskutera lite stuff.. Blir så less.


I väntan på bussen

 
haha söt tjej!? FAST NEJ!

 
Söta gänget, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: