2011-03-23 ? 21:14:01

Trodde uppdateringen skulle varit bättre idag, men tydligt inte!
Jag har ju trots allt ett liv utanför bloggen, svårt att tro men its the verry big truht..

Iallfall så idag var jag och Madde in till stan och fixade lite saker, sen stack jag hem till mig. Åt packa träningskläder och drog iväg till gymmet, gick sjuuukt trögt idag!!! Usch, också hatar jag när alla biffar står och kollar snett på en, och det är alltid en kille där som står och råglor på mig!? Asså han är fett scary, han tror han är as snygg också är han typ 40+ !? Sånt gillar jag bara inte. Bläähää.

Nu vet ni! Imorgon lovar jag att uppdateringen blir bättre, har vart på lite konstigt humör sen igår bara, men det är bättre nu!

Kommentarer
malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :)

kram

2011-03-23 @ 22:26:32
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: