2011-03-16 ? 18:33:02

ljusne

Hey my blog.
Idag skulle jag och Madde va med Wille&Viktor, men dissa inte dom oss då!? Wille va sjuk :( Men vi ska va med dom imorgon istället, som tur va.
& eftersom vi inte var med dom så bestämde vi oss att åka till Ljusne, tar ca 20 minuter med buss. Vi kom på att vi aldrig vart där så varför inte?

Efter en halvtimme tog vi bussen hem, och när jag skulle hoppa av bussen så var jag själv, oså ramla jag med benen upp i luften och bussen hade inte åkt än! Jag tänkte på engång bara *fan, shit...* Och sen åkte bussen och jag asgarva, så stod det en kille vid andra busshållplatsen och han såg inte när jag ramla så han måste trott jag var värsta idioten som stog och garva för mig själv, så jag sprang typ och ringde Madde, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: