2011-03-27 ? 17:33:59

svarar

svarar på frågorna från frågestunden, dock inte så många. men dom få som undra ska få svar!

när rökte du för första gången ? länge sen, 5an, eller var det 6an? skäms över det. hur pinsam jag var. jag tycket jag va skit tuff! men hade ångest hela tiden ifall min mamma skulle komma på mig, ändå tjuvrökte jag och hade mig, vilken idiot jag var!

festar du aldrig? Nej, :)

har du bra självkänsla och självförtroende? Alltså, det beror på. Jag har för det mesta ganska bra. Men när det gäller killar suger självkänslan! Jag tror alla killar ser mig som skit. Tror alla bara är ute efter en sak med mig, kan knappt ta emot komplimanger som - ''snygging'' för då är det första jag tänker, aha han är bara ute efter sånt..
Vet att det är helt wierd, att inte tro att någon vill ha mig? Varför tror jag ens det? Jag får ångest över det och vet inte vad jag ska göra..

Men jag har faktiskt rätt bra sjävlförtroende annars och så, kan alltid vara mig själv och så.

bild på ditt hår oplattat? Kan visa i ett inlägg senare!

förebild inom bloggvärlden? Alltså jag har nog inte, men tycker Sarah Tjulander verkar helt underbar!

hur mycket väger du och hur lång är du? 158.5 väger runt 50 nånting.

hur många seriösa förhållanden har du haft? Nada! Jag räknar dom inte som seriösa.

har du någon kille på g? Nä.

har du många vänner? Nja, inte direkt tror jag? Alltså jag har jätte lite kontakt med mina vänner, fast jag har ju vänner det har jag.

hur är din relation till din pappa och syster? träffas ni mkt? Min syster träffar jag varje helg nästan och vår relation är bra. Min pappa träffar jag knappt aldrig, vår relation suger.

Hoppas ni är nöjd med svaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: