2011-05-24 ? 07:02:37

långt eller kort hår?

Godmorgon babys!
Sitter i soffan och myser och gruvar mig för att strax sticka iväg till skolan, känner mig sjukt trött!
Struntade till och med i att gå upp och duscha och fixa mig för att få sova en extra timme.. Vad händer med mig?
Efter skolan ska jag nog försöka ta mig till gymmet, det är nog där jag kommer spändera mest tid nu om dagarna!
Vill verkligen få ordning på min kropp nu, sen ska jag försöka göra något åt mitt hår som är en ända stor rishög! Vägrar dock klippa det hos frisör, då ryker väl allt. Även sugen på löshår, men trivs ändå super bra i kort. Vi får se hur jag gör!

Vad tycker ni?
Långt eller kort hår? :)

Kommentarer
.

tycker kort ja, passar dig bäst!:)

2011-05-24 @ 08:21:08
anastasija

Fixa löshår med clips då ?

Funkar super bra ju ! (:

2011-05-25 @ 23:46:43
URL: http://annaarkhipkina.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: