2011-05-16 ? 19:59:45

thats life bitch




Klubbor blir till cigg, läsk blir till sprit, cyklar blir till moppar.. Kommer du ihåg, då skydda sig betydde att ha hjälm på sig, när det värsta killar kunde göra var att ge en killbaciller, tiden när mamma var ens hjälte, då krig bara var en lek, den värsta känslan var när man skrapade knäna eller leksaken gick sönder, och hejdå bara bettyde vi ses imorgon ..

Sjukt sant!
Bortsett från att jag aldrig druckigt eller åker moppe.. Röker gör jag ju för den delen inte heller men men!
Men är så sjukt stolt över att jag inte super! Det är bara pinsamt när man ser alla idioter på stan har ingen kontroll och råkar visa upp aldeles förmycket, killarna tafsar men de har ingen kontroll och fattar inte vad som händer, det är enbart pinsamt!
Jag dissar spriten och har kul ändå, och kommer faktiskt ihåg allt kul som hänt! Gör det ni också!!!

Kommentarer
Rebecca Sveberg.

Awesome tisha! Var kommer den ifrån? :D

2011-05-16 @ 21:18:01
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: