2011-05-22 ? 01:11:25

awesome

Hemma nu, hade en toppen kväll.
Mötte först upp Madde då vi käka och sedan mötte upp William och drog hem till Oskar där det var massa boys fast det var hur tråkigt som helst så vi drog på engång.

Mötte upp Camilla, har saknat hemme så! Vi gick väl runt överallt och ingenstans i flera timmar, och hade super kul!
Sen fick vi helt plötsligt supertråkigt, då räddade Mattias oss (trodde vi) och tog med oss in i parken. Fast han övergav oss lika fort. Just som jag tänkte börja dansa som en galning för lite kul räddade några Morapojkar oss! Då Camilla stack.
Andreas som han hette bjöd upp mig på dans och sen satt han jag och Ted och snacka, nice. Bra söta pojkar det där. Fick massor av komplimanger!
Grym kväll, jag ska förmodligen träffa min moraboy nästa helg i Orsa, hur nice?


tråååkiga boys..


pimpade min jacka lite!


mor min och jag!


baby.


random och Andreas!


Efter ett tag stack Andreas sen ringde han oss och sa åt oss att komma, ååh han var så söt och gav mig en blomma!
Sen gav han mig fler och fler, såå sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: