2012-01-13 ? 17:26:05

hur man lägger upp anonser i sidomenyn

Okej, ska försöka förklara hur man lägger in annonserna från ADsettings! Jag är själv inte så duktig på att sätta in annonser själv, men gör mitt bästa
Ni börjar med att gå in på mina samarbeten:

 
Gå in på den annonstör du vill lägga upp annonser ifrån tex ADsettings. Blädra ner och välj vilken storlek på annonsen du vill ha, tryck på visa annonskod och kopiera koden som kommer upp



Gå in på design > kodmall tryck sedan Ctrl F och sök på  och lägg in koden under om ni vill ha annonsen på samma ställe som mig, annars söker ni på body. Det finns flera så en är ovanför headern en är under och nån är längst ner, så det är bara att testa sig fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: