2012-01-22 ? 02:21:40

rörigt nattinlägg

Hej på er, blir ett litet nattinlägg.
Haft en toppen kväll med Sanne och Alexandra, vi kikade på film spelade lite kort jag var dock inte med as usual. Snacka skrattade och hade det allmänt jävla bra!
Nu ligger jag i sängen, läser lite bloggar tänker osv. Känner mig värsta kärleks full. Haha!

 Ligger även och planerar nästa månad, kommer bli grymt jobbigt. INGE sötsaker över huvud taget på vardagar, max en gång på helgen. Hade även bestämt mig för att äta sallad varje dag men det var tydligen inge bra, så letar lite dieter och så. Långtids dieter, ska jag jobba som fan för en snygg kropp till sommaren. Jag har alltså 4 månader på mig.
Ska försöka jobba bort mina största komplex som är mina ben, de ska bli smalare. Lite snyggare rumpa men vill verkligen inte förlora den!
Så ge gärna tips på hur man får snyggare ben och rumpa, även dieter och hur man får snyggaste magen!

Kommentarer
frida maria

Sv: länkar dig idag 13.00 :)

2012-01-22 @ 10:38:51
URL: http://mariaberg.blogg.se/
fia

fin blogg du har:)

hoppas du får en bra söndag!

kram på dig.

2012-01-22 @ 12:12:33
URL: http://fiiapersson.devote.se
ahmendah AMANDA KORVEN EWA PAOULINA HEDEGÅRD

ååhnje, jag tycker absolut inte du ska försöka banta! tycker din kropp, och speciellt ben&röv, var skiiit naajzz. Hahaha



Ha det så bra, du! :)

2012-01-22 @ 19:16:30
URL: http://ahmendah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: