2012-03-10 ? 11:37:27

10 saker om mig

- När jag skickar sms kan jag mitt i smset bara trycka på massa knappar och trycka på skicka sen skriva om allt och lossas som ingenting. Händer ofta.

- När jag ska gå hem ifrån och låsa dörren måste jag alltid hålla för kikhålet annars får jag en dålig dag, lika när jag kommer hem. Och när jag är med nån annan kollar jag alltid bort tills den låst/låst upp. Hemma om jag brukar plinga på brukar jag även hålla för tills nån låst upp.

- Jag har en hello kitty affich ovanför sängen, även lite småa hello kittysar här och var i mitt rum.

- Jag har sen jag var liten drömt om en att jag är i ett rum med en docka som börjar leva och dödar mig, jag drömmer den bara när jag mår dåligt. Läskigt!

- Jag är rädd för att sova med halsband, bland min största rädsla!

- Jag hatar när det är mörkt, ofta på lektioner kan dom släcka lampan men jag hatar det även fast det finns dagsljus.

- Jag får ofta ovärklighetskänslor, och då menar jag grymt ofta! Typ när det känns som man drömmer.

- Ibland kan jag helt random säga, flachback från fängelsetiden. Det är när jag känner sån här dejavu eller vad det heter, som att det hänt förut.

- Jag är inte rädd för att pruppa eller rapa när jag är med folk, kan göra de men nästan vem som helst! Iallafall rapa. Kan till och med komma på mig själv med att göra de när jag går ute själv, haha!

- När jag pratar gulligt eller sjunger opera(oseriöst) så får jag tårar i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: